bousy آبادان رودخانه آتش نشانی خبر

bousy: آبادان رودخانه آتش نشانی خبر اجتماعی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری بازنشستگان رسانه ملی تا ۲۲ بهمن می‌روند / رئیس شرکت صداوسیما

    به گزارش ایسنا، علی عسکری در این نشست که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، دوران دانشجویی را دورانی جهت شکل گیری شخصیت، هویّت و تحکیم سجایای اخلاقی، رفتاری، سیاسی

    بازنشستگان رسانه ملی تا ۲۲ بهمن می‌روند / رئیس شرکت صداوسیما

    رئیس شرکت صداوسیما: بازنشستگان رسانه ملی تا ۲۲ بهمن می روند

    عبارات مهم : ایران

    رئیس شرکت صداوسیما در نشستی با تشکل های دانشجویی به سوالات آنان پاسخ داد.

    به گزارش ایسنا، علی عسکری در این نشست که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، دوران دانشجویی را دورانی جهت شکل گیری شخصیت، هویّت و تحکیم سجایای اخلاقی، رفتاری، سیاسی، فرهنگی و … دانست و گفت: دوران دانشجویی از دو جنبه در شکل گیری شخصیت افراد موثر هست؛ یکی ساختن هویت فکری، فرهنگی و آرمانی و دیگری جنبه تمدن سازی و اجرایی که دانشجو را به دنیای علم متصل می کند و زمینه رشد او را در رشته تحصیلی اش فراهم می‎ آورد.

    بازنشستگان رسانه ملی تا ۲۲ بهمن می‌روند / رئیس شرکت صداوسیما

    وی افزود: کشور ما یک کشور نیست بلکه یک حرف، یک خبر و یک سلوک در برابر نظام سلطه است و کسی که جهت این کشور کاری انجام می دهد، در واقع کاری جهانی کرده است.

    وی با اشاره به موقعیت کنونی کشور عزیزمان ایران در منطقه و دنیا گفت: کشور ما، کشوری قدرتمند در منطقه و درحال تبدیل شدن به قدرتی جهانی است و هر کس در آن توفیق خدمت داشته باشد، به دنیا خدمت کرده است.

    به گزارش ایسنا، علی عسکری در این نشست که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، دوران دانشجویی را دورانی جهت شکل گیری شخصیت، هویّت و تحکیم سجایای اخلاقی، رفتاری، سیاسی

    رئیس شرکت صداوسیما افزود: بار این امانت بر دوش ملت فرهیخته کشور عزیزمان ایران است که در حال ثبت اقتدار خود در دنیا هستند.

    علی عسکری، تهدیدهای دشمن را نشانه هراس آنها از این اقتدار دانست و تصریح کرد: جنگ نرم علیه کشور عزیزمان ایران به علت نقش فوق العاده ای ا ست که کشور عزیزمان ایران در منطقه و دنیا داشته هست. وی با بیان اینکه این اقتدار حاصل استعداد و توانمندی جوانان ایرانی هست، گفت: امروز رویارویی با نظام سلطه و تلاش جهت رسیدن به اهداف آینده جمهوری اسلامی بر دوش دانشجویان و جوانان است.

    وی در بخش دیگری از این نشست که به پاسخگویی مبسوط به مباحث مطرح شده است دانشجویان تخصیص داده شده است داشت، روحیه انقلابی و مطالبه گر دانشجویان را ستود و آن را لازمه پیشرفت کشور دانست و خطاب به آن ها توصیه کرد که این روحیه را در تمام شئون زندگی به خاص در زمینه تحصیل علم و دانش حفظ کنند.

    بازنشستگان رسانه ملی تا ۲۲ بهمن می‌روند / رئیس شرکت صداوسیما

    علی عسکری سپس جهت درک بهتر اوضاع شرکت و چالش های پیش رو به تشریح اوضاع رسانه ملی هنگامی که به سمت ریاست رسانه ملی منصوب شده است بود پرداخت و اظهار کرد: دشمن تلاش کرد از چند جهت رسانه ملی را نشانه قرار دهد و مرجعیت این رسانه را از بین ببرد و جهت رسیدن به این نشانه کوشید راه های کسب درآمد شرکت را ببندد و بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره ای راه اندازی کند و در اینترنت با صرف هزینه ای هنگفت به این مهم برسد.

    وی افزود: فقط کشور آمریکا بیش از ۴ میلیارد دلار جهت دیپلماسی عمومی یا همان در دست گرفتن افکار عمومی دنیا هزینه کرده هست. که بیش ترین مبلغ صرف فعالیت های رسانه ای علیه جمهوری اسلامی می شود.

    به گزارش ایسنا، علی عسکری در این نشست که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، دوران دانشجویی را دورانی جهت شکل گیری شخصیت، هویّت و تحکیم سجایای اخلاقی، رفتاری، سیاسی

    رئیس شرکت صداوسیما با بیان اینکه در این محاصره دشمن و این هجمه سنگین، نشانه نخست و مهم ما حفظ مرجعیت رسانه ملی بود، گفت: ما با جدیت و به شکل جهادی جهت تحقق این امر کار کردیم و همچنان نیز در حال تلاش هستیم.

    وی افزود: سریال سازی و تأکید بر تولید محتوا، نخستین اقدام در این اوضاع بود. با وجود آنکه سریال سازی پروسه ای زمانبر و با صرف هزینه ای اوج هست، معاونت سیما را مأمور به احیای این امر در شرکت کردیم.

    بازنشستگان رسانه ملی تا ۲۲ بهمن می‌روند / رئیس شرکت صداوسیما

    رئیس شرکت صداوسیما با اشاره به اینکه طبقه بندی سریال ها از دیگر اقداماتی بود که جهت هدفمند کردن سریال سازی در سیما به انجام رسید، گفت: ساخت سریال های فاخر نیازمند صرف زمانی طولانی و هزینه بالایی معادل دقیقه ای صدمیلیون تومان است که با وجود آن تلاش کردیم طرح های متوقف را در دستور کار قرار دهیم که راه اندازی سریال عظیم سلمان از آن جمله است.

    علی عسکری با یادآوری اوضاع تولید در گذشته با اشاره به تلاش شبکه های ماهواره ای جهت تولید سریال های فارسی زبان با استفاده از بعضی عوامل داخلی افزود: با راه اندازی تناوب تولید در سازمان، عوامل تولید به این عرصه بازگشتند و با وجود همه محدودیت های مالی، ساخت سریال های طبقه ب شروع شد.

    وی افزود: پخش سه سریال شبانه از شبکه های سراسری از جمله راهبردهایی بود که در این زمینه به انجام رسید.

    وی با اشاره به فعالیت دشمن در جنگ نرم علیه کشور عزیزمان ایران گفت: اکنون در متن این جنگ هستیم و اگر کسی این اوضاع را به خوبی درک نکند، چیزی از زمانه خودش درنیافته است.

    رئیس شرکت صداوسیما با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار اخیر با برنامه سازان گفت: ما اکنون در وسط همان میدان جنگیم که مقام معظم رهبری آن را غیر قابل انکار دانسته اند. ما باید قواعد این جنگ را بشناسیم و بر مبنای آن عمل کنیم.

    علی عسکری از خدعه دشمن جهت تقویت تصور فروپاشی نظام در چهلمین سال پیروزی انقلاب سخن گفت و اظهار کرد: عملیات دشمن جهت فروپاشی قطعی جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ طراحی شده است بود و به همین منظور با راه اندازی نهضت تولید فیلترشکن جهت برطرف موانع هجمه در اینترنت و در دست گرفتن حاشیه های ارزی در کشور و ایجاد نارضایتی در گروه های متفاوت مردم و در نتیجه فشار اقتصادی، تلاش کرد تا این امر را محقق کند.

    رئیس شرکت صداوسیما با اشاره به راهبردهای این شرکت جهت شکست نقشه دشمن سخن، خاطرنشان کرد: با وجود آنکه دشمن در ایجاد نارضایتی در مردم و اختلال در بازار ارز توفیقاتی به دست آورد، رسانه ملی تلاش کرد تا با امیدآفرینی و روش درست در برابر این خدعه بایستد.

    وی با اشاره به توانمندی معاونت سیاسی شرکت و عملکرد درست آن در مواقع حساس گفت: در معاونت سیاسی، کارشناسان و همکاران متعهد و حرفه ای با تهیه بسته های خبری کوتاه، اوج هنر، جامعه شناسی، درک و بصیرت را به کار بسته و عملیات روانی دشمن را در حد توان خنثی می کنند و تجربه این دوستان بسیار اثرگذار است.

    رئیس شرکت صداوسیما سپس در پاسخ به مطالبه دانشجویان در خصوص پرداختن به پرسشها معیشتی مردم، کارگران و کشاورزان استان های متفاوت گفت: در چنین مقطعی که دشمن می خواهد اوضاع کشور را نابسامان جلوه دهد و از نوسانات بازار ارز سوءاستفاده کند، ما باید ضمن طرح پرسشها مردم، امیدآفرینی هم بکنیم تا این نقشه دشمن به نتیجه نرسد. باید در عین بیان خواسته ها و پرسشها مهم مردم از سیاه نمایی پرهیز و به دولت جهت اداره اوضاع کشور کمک کنیم.

    علی عسکری از تلاش رسانه ملی در حوادث بعد از دی ماه سال گذشته و ایام عید نیز سخن گفت و اظهار کرد: در نوروز امسال با ایجاد فضای شاد و پرنشاط در برنامه ها کوشیدیم اندوه زدایی کنیم و در تابستان امسال با وجود تلاش مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و سعودی جهت ایجاد بحران در بازار ارز، تلاش کردیم مردم را از این نقشه آگاه کنیم و طرح دشمن را با تهیه گزارش های خبری روشنگرانه افشا سازیم.

    رئیس شرکت صداوسیما در پاسخ به ادّعای دانشجویی در زمینه سست عمل کردن رسانه ملی در استکبارستیزی و نپرداختن به حماسه مردم در ۱۳ آبان امسال و روز دانشجو گفت: ما از ابتدای امسال جهت پوشش کامل روز ۱۳ آبان به عنوان روز استکبارستیزی برنامه ریزی داشتیم و اعلام کردیم که ۱۳ آبان امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید نقطه عطف باشد.

    علی عسکری گفت: جامعه ایران، اعتقادی نیرومند به مبارزه با استکبار و آمریکا دارد و ما نیز بر مبنای آن، فعالیت همه جانبه ای در زمینه پوشش مراسم ۱۳ آبان امسال و تولید مستندها و برنامه های خاص مرتبط با این روز در شبکه های رادیویی و تلویزیونی داشتیم.

    وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نیز گفت: از سال گذشته، ستادی جهت بزرگداشت این مناسبت تشکیل شده است و از همان وقت فعالیت های این ستاد شروع شده است است.

    رئیس شرکت صداوسیما با اشاره به تولیدات متعدد شبکه های سراسری و استانی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: بعضی از برنامه هایی که در این زمینه تولید شده است نیز از مدتی پیش روی آنتن رفته اند. وی ابراز امیدواری کرد ۲۲ بهمن امسال به کوری چشم دشمن های پرشورترین راهپیمایی مردم کشور عزیزمان ایران در حمایت از نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

    رئیس شرکت صداوسیما تأکید کرد: ما از نارضایتی اقتصادی مردم باخبریم ولی باید مردم را امیدوار نگه داریم تا آرام آرام جامعه به آرامش خود بازگردد. وی توقف برنامه موشکی کشور عزیزمان ایران و از بین بردن اقتدار جمهوری اسلامی را از اهداف دشمن برشمرد و گفت: رسانه ملی در مقابله با این اقدامات، نقش و جایگاه خاص ای دارد چراکه ترساندن دشمن، امروز رسانه پایه است.

    علی عسکری در پاسخ به اینکه آیا رسانه ملی از نظر مالی به دولت وابسته است و آیا این عنوان در عملکرد رسانه نسبت به فعالیت های دولت تأثیرگذار نخواهد بود، گفت: یکی از مطالبات همه دولت ها، گرفتن عنان اختیار رسانه است ولی بر اساس قانون اساسی، رسانه ملی مستقل از قوای سه گانه است و هیچ گاه به چالش های میان آن ها نمی پردازد.

    وی با اشاره به بودجه کلان یکی از شبکه های دولتی انگلیس نیز گفت: رسانه ملی یک دهم این بودجه را جهت ۶۶ شبکه تلویزیونی و ۹۰ شبکه رادیویی ملی، فراملی و استانی دریافت می کند که با احتساب رقم آینده نگری شده است از محل درآمد تبلیغات، رقم فوق العاده کمی است و کفاف مخارج شرکت را نمی دهد.

    رئیس شرکت صداوسیما تصریح کرد: با وجود این، رسانه ملی تلاش می کند از حداقل منابع موجود جهت جلب رضایت مخاطبان و مقابله با هجمه رسانه ای دشمن استفاده کند. دکتر علی عسکری با اشاره به حقوق کارکنان رسانه ملی که بخش اعظم بودجه شرکت را به خود تخصیص داده شده است می دهد، گفت: اداره رسانه ای با این وسعت و این هزینه، بیش تر شبیه یک معجزه است.

    رئیس شرکت صداوسیما سپس با اشاره به مطالبه دانشجویان در خصوص توجه به کودکان و تولید انیمیشن های داخلی گفت: قدرت انیمیشن سازی رسانه ملی بسیار اوج است که اگر هزینه آن تأمین شود، می تواند تحولی عظیم ایجاد کند. وی افزود: در گذشته، حدود ۶۰ درصد از آنتن برنامه های کودک به انیمیشن خارجی تخصیص داده شده است داشت که با همین بضاعت مالی اندک، امروز نیز حدود ۴۰ درصد را به خود تخصیص داده شده است داده است.

    وی در پاسخ به مطالبه دانشجویان درخصوص میدان دادن به نیرو های جوان نیز گفت: شرکت صداوسیما در دور تازه در جوان گرایی پیشرو بوده هست؛ ضمن اینکه از دو سال قبل، دستور تشکیل منزل تولید جوان صداوسیما را جهت حمایت از طرح های جوانان در زمینه تولید و میدان دادن به جوانان مستعد در زمینه برنامه سازی دادیم و اکنون نیز مدیر شبکه سه که پیش از این در مرکز بسیج، این منزل را راه اندازی کرده بود، متولی این امر است و در کنار شبکه سه سیما، محلی را به این بخش تخصیص داده شده است داده است.

    علی عسکری از پذیرش طرح های خلاقانه و حرفه ای جوانان در این منزل خبر داد و آن را معبری جهت ورود جوانان مستعد و خلّاق به عرصه تولید دانست.

    رئیس شرکت صداوسیما همچنین از دو معبر دیگر جهت ورود استعدادهای جوان و دانشجویان به عرصه تولید در رسانه ملی یاد کرد و گفت: مرکز بسیج شرکت و دانشگاه صداوسیما نیز دو معبر دیگر جهت ورود دانشجویان مستعد و جوانان است و علاقه مندان می توانند طرح ها و توانایی هایشان را در اختیار این دو بخش قرار دهند تا با ارزیابی آن ها بتوانند وارد این عرصه شوند. وی همچنین به مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی دستور داد زمینه برقراری ارتباط دانشجویان را با مدیر شبکه سه سیما، منزل تولید جوان و همچنین مرکز بسیج و دانشگاه صداوسیما فراهم کند.

    وی در ادامه از گزینش مدیری جوان جهت ریاست دانشگاه صداوسیما یاد کرد و گفت: جهت قانع کردن وزارت علوم جهت سپردن دانشگاه صداوسیما به مدیری جوان تلاش بسیاری کردیم و جهت نخستین بار است که مدیر دانشگاه به عنوان یکی از اعضا در جلسات شورای معاونان شرکت حضور دارد تا ارتباط بهتری در این زمینه میان دانشگاه و شرکت برقرار شود.

    وی همچنین در پاسخ به گلایه دانشجویان در پرورش بازیگران و صورت های معروف معروف (سلبریتی ها) غیرمتعهد گفت: بارها از گروه های متعدد انقلابی خواسته ایم تا افراد بااستعداد و توانمند را در این عرصه معرفی کنند تا از آن ها در برنامه ها بهره ببریم که تا کنون فقط یک نفر معرفی شده است که توانمندی اش را در زمینه اجرا اثبات کرده هست. دکتر علی عسکری از دانشجویان خواست اگر می توانند در معرفی جوانان توانمند انقلابی به شرکت کمک کنند.

    رئیس شرکت صداوسیما از توصیه ها و تأکیداتش به معاونان در ابتدای ریاست بر شرکت نیز یاد کرد و گفت: سه زمینه مهندسی شبکه ها، حفظ مرجعیت رسانه و برندینگ از نخستین تأکیدات به معاونان بود و بازشناسی و تنظیم مأموریت شبکه ها از دیگر مأموریت هایی بود که در اول کار به انجام رسید.

    علی عسکری در پاسخ به مطالبه دانشجویان جهت پرداختن به پرسشها مناطق محروم استان پایتخت کشور عزیزمان ایران و و شهرها و روستاهای محروم کشور نیز گفت: علاوه بر اینکه در شبکه ۵ سیما به مناطق جنوبی پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرستان های استان پرداخته می شود، قرار بود زمینی جهت شبکه استانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در نظر گرفته شود که به علت کمبود بودجه محقق نشد.

    وی سپس با تأکید بر اینکه حفظ مرجعیت باید از طریق برندینگ به انجام برسد، گفت: شبکه های صداوسیما موظف به این امر شده است اند و به طور مثال شبکه ۷ سیما باید برندهای مهارتی ایجاد کند که اکنون در این زمینه فعالیت دارد.

    عسکری با اشاره به درخواست نماینده یکی از تشکل ها در خصوص پرداختن به مباحث بانوان و اهمیت نقش آن ها در خانواده گفت: بر این مبنا، مأموریت شبکه دو سیما بر مبنای زن و خانواده و همچنین معلم و مدرسه تعریف شد و اکنون این شبکه در این زمینه فعالیت دارد.

    وی از اهمیت تربیت نیروهای تازه نفس و مستعد در این نهاد سخن گفت و افزود: در منزل جوان، اصل نیرویی است که تربیت می شود و محصولات تولید شده است در آن در وهله دوم قرار می گیرد.

    رئیس شرکت صداوسیما سپس درخصوص پرسش های دانشجویان در زمینه تبعیت شرکت از قانون بازنشستگی و علت تمدید مهلت اعلام شده است در خصوص بعضی مدیران شرکت گفت: از حدود ۲۲۰ نیرویی که باید بازنشسته می شدند، ۲۰۰ نفر تا کنون بازنشسته شده است اند و الباقی به تدریج بازنشسته خواهند شد.

    علی عسکری با اشاره به ضعف کادر سازی مدیریتی در دوره های گذشته تصریح کرد: با توجه به وجود بعضی حساسیت ها در کار رسانه و ضرورت بهره مندی از تجربیات نیروهای متخصص و باتجربه قدیمی امکان بازنشستگی آن ها به صورت همزمان آسیب هایی را به همراه داشت، لذا این تأخیر به این علت است که خللی در کار ایجاد نشود و به همین علت اجازه گرفتیم تا با تاخیر این تعداد بازنشسته شود و بتوانیم جایگزین های مطمئنی جهت آن ها پیدا کنیم.

    رئیس شرکت صداوسیما که با پرسش های متعدد دانشجویان در خصوص وقت بازنشستگی مدیران باقی مانده مواجه شده است بود گفت: من قطعا تا ۲۲ بهمن به تیم موجود دست نخواهم زد و بعد از این وقت به تدریج و با دقت افراد جایگزین را مشخص خواهیم کرد. وی سپس خطاب به دانشجویان جوان حاضر در جلسه توصیه کرد: بازنشسته های امروز، پهلوانان و قهرمانان دیروز هستند که باید تکریم شوند و با احترام از خدمات آن ها یاد شود.

    علی عسکری در خصوص انتقاد دانشجویان در خصوص محتوای سریال ها نیز گفت: در سریال سازی اکنون در فاز غنی سازی هستیم و حتی سریال هایی که مرحله تولید را پشت سر گذاشته اند، ارزیابی و نقاط ضعفشان را برطرف می کنیم.

    وی سپس از درخواست دانشجویان در خصوص ارائه تحلیل های درست از اوضاع جهت مخاطبان استقبال کرد و با تأکید بر اینکه در اوضاع کنونی نباید چالش نابجا در کشور ایجاد کرد، گفت: باید فکر کنیم کجا و چگونه می توانیم درخصوص اتفاقات تحلیل ارائه دهیم. دشمن در فکر تخریب است و ما باید با آن مقابله کنیم.

    رئیس شرکت صداوسیما همچنین نظر دانشجویان در زمینه سرعت در اطلاع رسانی را صحیح دانست وگفت: خبرنگاران رسانه ملی موظف شده است اند اگر در بطن خبر قرار داشتند، ظرف کم تر از یک دقیقه و اگر در محل وقوع نباشند کم تر از سه دقیقه خبر را از مبادی اطلاع رسانی شرکت مشمول بر سایت های خبری و شبکه خبر مخابره کنند.

    علی عسکری با اظهار تعجب از ادعای یکی از دانشجویان مبنی بر نبودن قانون در صداو سیما گفت: صداوسیما قانونی کامل و نیرومند دارد که بر اساس آن قانون عمل می کند.

    رئیس شرکت صداوسیما سپس از شرکت های اپراتوری تلویزیونی اینترنتی یاد کرد که مدیریت آن زیرمجموعه اینترنت شرکت است و اکنون ۷ اپراتور در این زمینه تحت نظارت شرکت صداوسیما فعالیت می کنند.

    واژه های کلیدی: ایران | سریال | ایرانی | رسانه ای | صداوسیما | رسانه ملی | دانشجویان | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار